väntar på linus

hejhej bloggen :-)

nu sitter jag och väntar på linus, bestämde med han igår att jag skulle va med han :)
men idag iaf så börjar skoldagen med att mitt och tilias skåp va vänt mot väggen, jag har ju över henne och hon under, så de va ju vänt hela alltihopa..   gillar inte folk som bara jävlas, de har blivit för mkt nu -.-
aja men sen va de nå random lektioner,
sen blev de hemkunskap, och då skulle vi välja va vi skulle jobba med till nästa gång, vi skulle ha nån redovisning längre fram med en kompis, och jag jobba såklart med tilia ;)
hk-kärringen skrev upp nåra saker på tavlan som man fick jobba med, och vi tog kyckling för vi är BÄST på curry kyckling med ris :D
sen fick vi inte de ändå..  UUUUUSCH va ja blir sur, och då va de bara grönsaker kvar som man fick jobba med. KUL, SÅÅ KUL!    fast nä -.-

så vi stog och skällde ut kärringen men vi fick inte som vi ville ändå,   hon är WIERD

men nu kommer linus närsom helst så ska sluta blogga nu, oj nu knacka de, pusshejdå *:

Kommentarer
Postat av: tilia

Haha we Love Hk-Kärringen hon är ju så gooo och underbar!(a) haha;)

2011-02-21 @ 17:15:55
URL: http://tiiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0