massamassa längesen!

Hej bloggen!
Nu har inte jag varit aktiv at all!
men jag lovade ju att jag skulle fixa designen och jag har börjat med de nu iallafall! :-)
Jag har fixat bakgrunden nu och den är jag nöjd med faktiskt,
och sen är det väl bara headern och lite småfix kvar skulle jag väl tro,
 så inom kort kommer jag vara så aktiv som jag kan, iallafall runt 2 inlägg /dag :D
AWESOME skulle jag vilja säga!

btw, jag har varit sjuk sen i söndags men jag ska till skolan imorgon.
Jag har haft äckel feber..  Jag har varit heelt snurrig och haft ont i hela kroppen, inte kul men nu är det värsta över som tur är :-)

men nu ska jag kolla på Mean Girls 2 med syster pernilla,




               ha det bäst
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0