kul dag

Hej bloggen:-)
Nu kom jag nyss hem ifrån Linus, eller ja, de va väl sisådär 1 timme sen nu :)
Vi gjorde inte nått speciellt egentligen faktiskt, men vi va hem till mello ett tag, för vi orkade seriöst inte höra hennes tjat mer,
inget illa ment så till dej då mello, men du fattar hur ja menar, x)
Sen ringde mamma och sa att hon va nästan framme vid linus så då drog vi hem till han igen så jag fick hämta mina saker :)
och nu ligger ja i sängen och bloggar, så de va väl min dag ;)

-vakna
-gå till skolan
-va med linus


och just ja, sen hade vi en rätt snygg vikarie idag också som ja och tilia satt och små-spana in lite(a)
aja sånt som händer ibland hih:D
ha det!/Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0