inlägg som skulle skrivits igår (-:::

hej, förlåt att jag inte skrev igår efter skidorna, men ja gör det nu istället! :-)

Vi skulle åka till romme vid typ 11, men så blev de inte, precis när jag har fått på mig alla skid grejerna,
så säger pernilla att vi ska till Curb och kolla på ny jacka åt henne, så då va de bara att plocka av sig grejerna igen och byta till vanliga kläder och sen fort in i bilen och åka iväg.
Det tog vääldigt lång tid för pernilla att välja en jacka faktiskt, men till slut blev de en Volcom, snygg va den ;-)
Sen fort in i bilen, igen. När vi kom hem så va det bara att rusa upp och sätta på sig skid kläderna igen då för då skulle vi åka till romme efter som vi hade sagt från början,
sen kom vi ut till romme och SHIT va kallt de va :-O
men vi åkte väl i sisådär 2-3 timmar, men de va då alldeles lagomt tyckte vi, för de va ju jätte kallt ;-)

vi knäppte nåra bilder också, men de va med pernillas kamera så hon la upp 1 bild iaf på sin blogg :)
ni kan ju kolla  www.pernilladahlberg.blogg.se   :)

nu ska jag torka håret för va nyss ner i duschen medans jag väntade på att Pernilla skulle piggna till och bli lite piggelin :D
aja, men jag skriver väl i bloggen senare, puss alla bloggläsare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0